Meniu pricipal

Sistemul medical din Romania a dat mereu dovada de o lipsa de respect pentru pacientii lui, de aceea multi dintre acestia au ales sa se trateze in sistemul privat. Numai ca nici acesta nu este, de cele mai multe ori, unul care sa ofere personal si servicii de calitate. Ultima isprava vine de la Timisoara, unde unii vizitatori au fost umiliti de catre personalul dintr-o clinica privata. Iata ce s-a intamplat.

Una dintre clinicile private din orasul de pe Bega, poate chiar singura la momentul actual, a oferit o experienta neplacuta unui grup de persoane care au venit sa viziteze o proaspata mamica. Desi regulile spitalului impun o conduita decenta, atat personalului, cat si vizitatorilor, atunci cand ajungi acolo nu mai este chiar asa. Cel putin asta sustine una dintre persoanele care ne-a semnalat problema. ”La vizite te cearta efectiv. Cu ton ridicat iti transmite sa iesi afara, apoi ca doar o persoana are voie sa intre pe camera, in conditiile in care camera gazduieste doua paciente si in conditiile in care regulamentul lor spune altceva, adica au voie cate doua persoane la un pacient. Deranjata fiind de comportamentul inadecvat, am incercat sa ii explic ca atitudinea ei, a asistentei, fata de mine,ca nu este deloc potrivit si ca am venit in vizita la un nou nascut, cu bucurie in suflet, in timpul programului de vizita, am respectat toate cerintele si ca merit si eu la randul meu sa fiu tratata cu respect si cu educatie. Am instiintat-o ca voi face o reclamatie scrisa pentru ca nu tolerez sa fiu tratata asa intr-un spital privat, iar ea a raspuns degajata ca pot s-o fac, adica nu-i pasa. Un proverb mai vechi spune ca tonul face muzica, asadar, sunt profund dezamagita de comportamentul unor asistente din aceasta maternitate privata, tara noastra merita mai mult, serviciile platite pe bani grei trebuie sa fie ireprosabile, nu putem accepta asa ceva!”

Prin urmare, se pare ca sistemului privat ii raman, din pacate, doar preturile ridicate si conditiile decente de spitalizare, personalul pica testul cu brio la atitudine, poate mai au nevoie de instruire sau de un management focalizat pe feedback pozitiv din partea pacientilor sau vizitatorilor.

Sursa foto: Medaka Doctor

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

business advisory, internationalization, company registration, residency, personnel recruitment administrare site administrare site cazare transfagarasan, transfagarasan cazare, cazare balea